arrow 2017-09-20 nodigdag


Huishoudelijke mededelingen NSTT No-Dig Event 2017

Beste exposanten,

Nog maar een paar weken en dan is het zover: het No-Dig Event 2017. Hieronder vindt u een aantal huishoudelijke mededelingen. Voor een vloeiende organisatie verzoeken wij u hiervan goede nota te nemen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een mail sturen aan info@no-dig-event.nl of bellen met Nicolette Elenbaas, projectleider, via 06 – 44 39 66 90.

Wilt u deze mail ook doorsturen naar uw medewerkers en / of standbouwers?

NB Ook in het exposantenhandboek staat veel nuttige informatie!

Opbouwdag dinsdag 10 oktober

Tijd: van 8.00 – 22 uur.

Exposanten met een eigen stand (48m2) kunnen deze opbouwen. Graag ontvangen wij van te voren een tekening van uw stand en de tijd van aankomst.

Exposanten met een standaard stand (8, 16 of 32m2) kunnen hun stand inruimen. Dit kan ook op de eerste beursdag, 11 oktober tussen 7.00 en 9.00 uur.

heftruck

Als u een heftruck nodig heeft verzoeken wij u het formulier in te vullen en te sturen naar info@no-dig-event.nl

Laden en lossen

Laden en lossen gebeurt via de achterzijde van het beursgebouw:

Adres: De Loods, Gildenstraat 15 C, 3861 RG Nijkerk. Roldeur 3 en 4.

(Vanaf de A28 afrit 9, Nijkerk. Berencamperweg. Tweede afslag rechts: Ambachtsstraat. Na 380 meter links afslaan naar de Gildenstraat).

Wij verzoeken u om hier ook te parkeren.

Wilt u na het uitladen pallets en dergelijke weer mee terug nemen? Deze kunnen niet worden opgeslagen bij Hart van Holland.

Exposanten met een buitenplaats

U kunt de wagen of tent neerzetten op dinsdag 10 oktober tussen 8.00 en 22.00 uur of op 11 oktober tussen 7.00 en 8.30 uur. Rijd in vanaf de achterkant van Hart van Holland, Gildenstraat 15 C, 3861 RG Nijkerk.

Stroom

Alle stands hebben standaard een stroompunt. Dit is een vrije groep, maximaal 3500 Watt. In de regel is dit voldoende. Heeft u krachtstroom nodig? Dit kunt u reserveren via info@no-dig-event.nl (zie het exposantenhandboek voor de mogelijkheden).

Catering

Alle catering is inclusief, dus geen gedoe met bonnetjes etc.

Lunch

Op beide beursdagen zijn tussen 12.00 en 14.00 uur broodjes verkrijgbaar op het horecaplein. Deze lunch is voor exposanten en bezoekers. Er wordt dus geen lunch in de stand bezorgd.

Koffie en thee

’s morgens en rond het middaguur worden thermoskannen met koffie op de stand bezorgd. Indien gewenst kunt u deze laten navullen op het horecaplein.

Koffie en thee is ook gedurende de hele dag verkrijgbaar op het horecaplein.

Drankjes

Vanaf 14.00 uur wordt er met drankjes rondgelopen langs de stands. De netwerkborrel start om 16.00 uur.

Eigen catering op de stand is niet toegestaan.

Afbouwen

Op 12 oktober wordt na afloop van de beurs afgebouwd. De beurs sluit om 18.00 uur. Wij verzoeken u te wachten met afbouwen tot 18.00 uur. De standaardstands dienen om 19.00 uur leeg te worden achtergelaten.

Eten / overnachten

Hoe fijn is het om tussen de beursdagen niet de file in te hoeven? Ga in plaats daarvan gezellig eten en/of overnachten in het Golden Tulip Ampt van Nijkerk, het hotel op het terrein van Hart van Holland.

Let op: reserveren is noodzakelijk, ook als u alleen wilt eten. Bel 033 247 1616.

Vermeld bij de boeking dat u exposant bent. U betaalt dan voor een overnachting € 79 (ex toeristenbelasting) pppn inclusief ontbijt. In het restaurant wordt een beursmenu geserveerd, meer informatie daarover vindt u binnenkort op de website, www.no-dig-event.nl

Veel succes met de voorbereidingen en tot ziens in Hart van Holland!

  exposanten

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

     


Media

                     
arrow2
Wenst u geen informatie over de NSTT No-Dig Event meer te ontvangen? Klik dan hier om af te melden.